Saturday, September 27, 2008

fade into you.



Si l'on me presse de dire pour quoi je l'aimais, je sens que cela ne peut s'expliquer que par "parce que c'etait lui, parce que c'etait moi.."




coase-mi pe trup nervurile frunzelor
roscate, brunete, blonde,
aramiul din palma ta, arunca`mi`l
in calcai,
sa-ti simt respiratia pe un covor
fosnitor,
sa ma prefac moarta, impleteste-mi
mainile
de un gard electric,
sa ma-ncalzesc sub luna agatata
cu vene-ncolacite
de spranceana ta.
caldura ochilor tai sa rasara peste mine
infasoara-ma in galben, rosu, verde,
picteaza-ma in pastelul toamnei
noastre
invarte-ma de aratator
ca pe-o suvita de sange uscata,
pe asfaltul inghetat.
desfa-mi scalpul, si muschii,
si sternul,
asterne-le pe sarma, la uscat,
cu dintii soarelui
sa-mi tai pielea.
priveste-ma, leaga-ma mainile
de spatele pamantului,
ingroapa-ma in nepasari, indiferente,
frustrari peste care calcam
cu bocanci, sandale, tocuri cui,
peste care sarim ca peste garduri ornate
cu frunze.
rastigneste-ma de stomacul tau
ca sa-ti vopsesc fluturii
in rosu.
iti cumpar toamna, in rate,
cu doua doze de morfina, o gura de vodka,
frig si lacrimi.
arunca-mi-o si pleaca.



(6 noiembrie 2007)


Ioana.


1 comment:

  1. esti cumva gellu naum si nichita stanescu intrunu? :)
    nu prea zic asta dar imi place.

    ReplyDelete