Sunday, August 9, 2009

te-ai indragostit

Voiam sa scriu aici ceva frumos. Poate o poezie, poate un inceput de proza scurta (pe care oricum n-as termina-o), dar in mine e o furtuna de sentimente si de ganduri. De cateva zile sunt cu capul in nori: "te-ai indragostit!" mi-ar spune fosta mea diriginta din scoala generala. Da cam asta ar fi. Stiu ca ne asteapta multe lucruri, multe situatii, multe sentimente pe care poate pana acum nu le-am trait impreuna. Mor de frica si nu-mi mai incap in piele de fericire in acelasi timp. Mi-e frica sa n-o pierd (e o teama pe care o purtam amandoi in stomac) si nu mai pot de bucurie ca se muta aici, abia astept sa impartim lucruri impreuna. Abia astept sa petrecem weekendurile impreuna, lenevind in camera mea. Sa-si tina la mine haine si cateva lucruri mici, o pereche de pijamale si periuta de dinti macar! Sa pot sa-i ofer sprijin, liniste si toata dragostea de care sunt capabil, pentru ca asta imi doresc. Sa facem cativa pasi de vals pe muzica acordeonistului batran din Cismigiu, sa o invat sa patineze, sa iesim sa facem poze prin oras sau sa luam micul dejun impreuna.

Sunt lucruri pe care le astept cu atata nerabdare si d-aia nu-ti pot scrie acum o poezie frumoasa.

Te iubesc!
Ştefan


PS: am schimbat muzica din mansarda. Sper sa-ti placa si tie :)

No comments:

Post a Comment