Thursday, August 6, 2009

Dincolo de orice vama...

Ma trezea dimineata muscandu-ma de maini si piscandu-ma de spate, tragand de mine si rasucindu-ma "trezeste-teeeee! e tarziu, hai sa mergem la plaja!", eu mormaiam ceva si ma intorceam pe partea cealalta, visand la nimicurile din nisip. Obrajii ei s-au transformat vara asta in mic dejunul, pranzul si cina mea. Ne-am pierdut in mare, printre pietre si alge si-am inganat impreuna cu valurile acordurile de chitara si versurile lui Andries, Alifantis, Baniciu si Olarasu.

Talpile ne ardeau seara, dupa o zi intreaga de alergat prin nisipul sfaraitor intre apa si prosopul nostru mare si oranj. Uneori faceam cativa pasi de dans pe faleza, impinsi doar de simfonia propriilor sentimente.

Ne-am reindragostit, ca de fiecare data cand ne vedem, dar de data asta mai intens. In noi ardeau focuri si ne luptam cu somnul pentru a mai capata cateva minute sa ne studiem reciproc. Vara asta sarutarile au tinut locul cartilor pe care le citeam impreuna pe plaja, eram prea insetati de dorul celuilalt.

Mai sunt doar cateva luni pana vom fi impreuna zilnic si eu nu-mi incap in piele de nerabdare. Ne iubim din ce in ce mai mult!


Ştefan

1 comment: