Sunday, September 2, 2007

porti de verde.


ieri a plecat. si nu am plans. recunosc ca am avut un moment de slabiciune, cand cei din jur ma bombardau cu priviri si intrebari, iar ochii mi s-au umplut de lacrimi. dar m-am gandit la promisiunea lui, ca ne vedem curand, ca "vin acush", si m-am infiorat cand mi-am amintit momentele de dragoste, scurte, frante de vreo deschidere de usa sau de-un interfon, de o voce sau de un telefon. scurte, dar intense, in care fluturasii innebunisera de-a dreptul in stomacul meu, iar fiorii urcau pe inelele coloanei vertebrale.
daca tot veni vorba de ce ii place, o sa lipesc si eu un poster pe peretele mansardei, care sigur o sa-l faca sa se inroseasca, asa cum am patit si eu, citind postul anterior..
imi place cand isi sterge ochelarii cu marginea tricoului, imi place cum isi da parul dupa urechi, imi place cand ma zgarie pe spate, imi place cand ii tremura picioarele, imi place cum se chinuie cu fermoarele, imi place cand ma saruta si tine ochii inchisi, fara sa stie ca-l vad, imi place cand rade, imi plac bancurile lui la care ma abtin sa nu rad, imi place cand se uita-n sus, fiindca-i spun eu sa se uite-n sus, iar luminile dintre ramurile copacilor i se intiparesc in mijlocul capruiului ochiului stang, imi place cand imi spune 'te iubesc', imi place cand imi accepta mofturile, imi place cand mergem pe strada si se uita la mine, iar eu trag cu ochiul si zambesc, imi place cand m-ajuta sa cobor de pe cozla, imi place sa-l vad fumand, imi place cand e serios si cand povesteste, imi place cand vorbeste cu tata, imi place cand ma strange in brate, imi place cand ma roaga sa nu plang, desi nu ma tin mereu de promisiune, imi place cum se incrunta, imi place cand se chinuieste sa ma muste, imi plac venele groase de pe mana stanga, imi place cand imi spune 'ursuloaica', imi place cand mesteca in cafea, imi place cand imi aprinde tigara, imi place cand ma-ncalzeste, imi place sa dormim unul pe altul, imi place sa fie transpirat pe frunte si sa-l mangai, imi place sa-l sarut pe gene si sa zambeasca, imi place cand e fericit si relaxat, imi place sa imi tina mana sub cap, imi place cand ma saruta de 'noapte buna', imi place sa-l trezesc dimineata, imi place sa-l vad dormind, imi place sa ma fac mica in bratele lui, imi place cum ii sta in blugi, imi place cand isi cauta cuvintele potrivite, imi place ca stie ce sa-mi daruiasca, imi place cand dusul ii stropeste fata iar el se uita-n sus, imi place cand incearca sa ma ridice-n brate, imi place cand nu intelege regionalisme, imi place cum citeste, imi plac dedicatiile lui de pe carti, imi place vocea lui tremuranda..



Ioana.


No comments:

Post a Comment