Saturday, September 1, 2007

lista scurta de bucate

Imi place cand ma accepta langa ea, desi parintii ei sunt in camera de alaturi. Imi place cand doarme langa mine. Imi place cand ma tine de mana. Imi place cand se joaca in parul meu. Imi place cand ma iarta. Imi place cum se gudura cand o sarut. Imi place cand ne impacam. Imi place cand e copil. Imi place cand bem cafeaua. Imi place cand ma alinta. Imi place dimineata, cand are cearcane mici. Imi place cand face zgomot. Imi place cand ii aud respiratia. Imi place cand fumam impreuna. Imi place cum se preface surprinsa cand intru in dus cu ea. Imi place mersul ei. Imi place cand ascultam muzica impreuna la o singura pereche de casti. Imi place cand mi-e frig si ma incalzeste fara sa vrea. Imi place cand ma pupa,ca un copil, in public. Imi place cand ma zgarie pe spate. Imi place cand ma musca. Imi place cum se incalta. Imi place cand imi zambeste. Imi place cand imi scrie. Imi place cand imi daruieste carti. Imi place cand ne spunem noapte buna. Imi place cand dorm cu ea in brate. Imi plac cele trei alunite de pe obrazul ei drept. Imi plac buzele ei moi. Imi place cand imi vorbeste noaptea. Imi place sa-i vorbesc noatea, ascuns in intuneric. Imi place cand imi spune te iubesc, uitandu-se in ochii mei. Imi place cum se bucura cand ii fac cadouri mici. Imi place... mult mai mult decat atat.

Ştefan.
Piatra Neamt.

No comments:

Post a Comment