Wednesday, November 7, 2007

e frumos la tine-n suflet...



imi numar cuvintele pe degete, si totusi scriu post'ul asta ca sa-mi insir dorul, ca niste fotografii legate cu clips-uri colorate de o sarma. ca frunzele de toamna impletite cu metalul gardurilor.
o distanta inghetata, dar peste care noi ne asternem rasuflarile, ca aburii ce creaza forme pe geamurile ornate cu flori de gheata.
mi-e dor de el, da, dar e dorul acela dulceag, cu gust de cafea maro-deschis, cu lapte, in care se formeaza inimi, e dorul acela suspendat, care asteapta si stie ca se va intampla, o intamplare legata de cuvantul curand.
curand,
peste vreo cateva zile, o sa ne tinem din nou in brate, o sa ne sprijinim gurile unul de altul si o sa ne unim mainile, coapsele, cutele degetelor, gambele, calcaiele, ca sa formam o noua fiinta, ca sa ne intregim, ca sa ne revigoram; noi, la puterea a doua, cu miros de iarna, de vin rosu, tigari si trupuri incalcite..
iti multumesc c
a ma tii de mana noaptea chiar si cand esti departe de mine, ca imi lasi semne pe gat chiar cand dormi in alt pat. iti multumesc ca ma incalzesti doar gandindu-ma ca tu existi, ca esti al meu, de acolo..

e frumos, e prea frumos la tine-n suflet...


Ioana.



No comments:

Post a Comment