Thursday, October 2, 2008

N-am sa-ti scriu despre...

N-am sa-ti scriu despre cat de mult imi place sunetul zambetului tau, cum dintii tai scartaie alb cand iti intinzi buzele peste ei.

N-am sa-ti scriu despre lumina parfumului parului tau, ce-mi indunda fiecare centimetru de piele cu stele mici.

N-am sa-ti scriu despre absurd, cum iti scria Ionesco - fara sa-ti dai seama - in zilele de vara, ascuns sub acoperisul prispei.

Noi suntem absurzi! Noi ne inchidem gurile cu sarutari cand ne certam si ne cufundam in nopti de dragoste lenesa.

N-am sa-ti scriu poem al ravasirii, cu mintea lucida respirandu-te pentru a 'nsprea oara, bacovian style.

Nu, azi n-am sa-ti scriu nimic. Nu te-as putea impresiona cu nimic. Mi-ai citi sufletul ca pe o scrisoare inramata in mansarda noastra.

Dar seara... seara zambim a tristete ca n-am apucat sa ne mai iubim un pic in August.

...vine toamna.


Ştefan

No comments:

Post a Comment