Thursday, October 2, 2008

dimineti insorite, de toamna.

Buna dimineata, dragostea mea! As vrea sa te trezesc cu un sarut si miros de cafea in mansarda noastra. Te iubesc!

(22 septembrie, 6:23)


**

Am observat ca oamenii sunt mai urati la 5 dimineata. Negriciosi, trasi la fata si cu obrajii supti. Dar tu nu esti asa. Tu esti ca soarele ce rasare si incalzeste campia picurata de bruma la inceput de toamna. Te iubesc, lumina mea.

(23 septembrie, 5:52)


**

Uneori ma prind gandurile din urma si realizez cat timp a trecut. Cum mi-a tresarit inima cand ne-am intalnit prima data, in gara, cand mi-ai intins mana cu 'salut, eu sunt ioana'. Cum a trecut atata vreme peste noi, Aimée? Te iubesc mai tare cu fiecare zi!

(26 septembrie, 5:52)

**

Am nevoie de o baie fierbinte si un ceai cald - ba nu! Vreau lapte cu cacao - si mai vreau buzele tale sa le sarut inainte sa ma culc si umerii tai, sa-mi sprijin obrajii pe ei in somn. Buna dimineata, dragostea mea! Sa ai o zi calda. Te iubesc!


(1 octombrie, 7:07)




multumesc, Ştef, ca-mi colorezi fiecare dimineata
cu soaptele tale de bumbac.
sper ca zambetul meu iti ajunge-n podul palmei si-ti intra in piele,
in fiecare zi.




Ioana.


No comments:

Post a Comment