Monday, April 14, 2008

love's divine







retrospectiva unui sfarsit de saptamana scaldat in lumina soarelui de April.. aceeasi emotie, acelasi fum de tigara care tremura sub portocaliul felinarelor de pe strazi, aceiasi fluturi de noapte care se izbesc, orbi, de stomacul meu lipit, parca, de maduva spinarii. unghiile tale infipte in carnea mea imi urca creierii pana la cea mai mare stea, una pletoasa, de care sta agatata toata suflarea noastra de dor.

strigatul tau tremura sub mainile mele, te prind in palma mea si suflu peste tine ca peste praful de stele cazut din lacrimile tale.

esti lumea mea, traiesc in tine si prin tine. langa tine, ating cu degetul planetele care se rotesc in pupilele tale.

te iubesc mai mult cu fiecare raza de soare ce ne ocroteste sarutul.


Ioana.


No comments:

Post a Comment