Wednesday, April 2, 2008

8 zile.


cand calci pe asfalt, in jurul inimii mele
se`aseaza centura de castitate. bea
cafea,
rupe solzi de pesti de beton,
imi tai calcaiele cu zimtii
unui vis de taximetrist
beat.
cand deschid ochii, ma trag in piept,
ma trag huta
huta
pe aerul orasului invadat de miei negri - cu picioare;
sase.
ma apropii cu buzele de cer si trag un fum,
falcile imi penetreaza
gingia virgina.
ma uit la tine si visezi la treceri de pietoni
si la semafoarele daltonistilor
din cuba.
nu mai tin minte cand m`am speriat prima oara de
marea
ta frica de mare.
ti`am cules scoici rupte in doua si le-ai lipit
de scrumiere negre, umplute de bucatile
hartiilor
poeziilor
poetilor nefumatori.
imi spun: vreau sa-ti construiesc o biserica,
vreau sa decupez,
vai,
ochii sfintilor. sfintii nu au ochi mai frumosi ca ai tai, dimineata;
ma`ntind pe altarul abdomenului tau,
vals,
orchestra de muschi,
imi plimb degetele pe el, in ritm de yann tiersen.
Dumnezeul nostru e un copil murdar,
universul meu - fara tine - e cat
negru
sub unghie.
oamenii fac dragoste cu aerul
si fumul
si noroiul
in ritm de jazz nebun.
orgasmul vantului e ploaia, iti cade pe buze si urli.
ma rog la Dumnezeul copil murdar pe
maini impreunate
sa te am, sa te am,
sa te
am visat sarind din tren.
toate taxiurile erau negre si ochii lui Bacovia
se miscau intr-o balta
uriasa -
orasul.
pe biletul lipit de frigider ti`am promis ultima stea
de la coada stelelor pletoase,
de la fereastra parului tau priveam neputincioasa
lichidul globului tau
stralucitor
orbitor
ametitor
faramitator
arzator
silitor
saritor ( din tren )
ocular.
ochii tai sunt mai frumosi ca ai sfintilor, dimineata,
cand ne jucam de-a viata si ne dam huta huta
cu nicotina.



Ioana.


mai tarziu, sa nu ne oprim din dans:

City and Color - Hello, I`m Delaware


Ştefan

No comments:

Post a Comment