Sunday, May 17, 2009

sa fim fericiti




De cand suntem impreuna imi doresc un singur lucru: sa fie fericita (si in cel mai bun caz, sa fie fericita din cauza mea). Dar imi doresc asta asa de tare incat uneori dau gres, ma impiedic in cuvinte si le fac sa sune "nepotrivit". Nu incerc sa fiu o figura paterna, dar uneori as vrea sa fiu privit asa, poate aici gresesc. In orice caz, as face orice sa fie fericita. I-am spus odata ca m-as juca in picioare pentru ea (si asa e).

Atunci cand dau gres (si momentele astea sunt destul de dese) tot universul meu se strange intr-un punct si se naruie incet de tot ca o lumina din ce in ce mai palida...


Ştefan.

2 comments:

  1. nu ti ramane decat sa ai norocu' sa invete ca atunci cand tu "te calci in picioare" , o faci din cauza, si pentru ea... .
    daca nu , nu e EA

    ReplyDelete