Tuesday, October 6, 2009

cemaBUCURcaESTI

Dupa atatia ani de asteptat, ros unghii si incercarile de a linistii fluturasii din stomac de fiecare data inainte sa ne vedem, am ajuns la granita pe care o visam. Asta e perioada in care, credem noi, lucrurile se vor aseza, vom fi mai linistiti si mai relaxati pentru ca stim ca suntem asa de aproape unul de celalalt (acum si fizic, masurabil in distante credibile si palpabile). Probabil o sa va istoriseasca ea mai multe despre viata la camin care a durat cateva zile, sau poate nu. In orice caz eu nu pot fi mai fericit decat sunt acum! Nu ma simt obosit deloc, desi de cand a venit si pana ieri am fost intr-o constanta alergatura pentru ca voiam sa ne vedem in fiecare zi. Ieri am ratat ocazia si aseara ne-am dus dorul unul altuia.

Nu stiu ce sa mai zic....

E mai frumos decat mi-am imaginat vreodata!

Ştefan

No comments:

Post a Comment