Tuesday, April 28, 2009

Ce te faci daca te pup ?


Patru zile pline cu amintiri colorate, am avut mansarda noastra (defapt, garsoniera, dar semana foarte bine cu o mansarda), la etajul cinci al unui bloc vechi din centrul bucurestilor, langa Universitate.
Am iesit in oras sa luam micul dejun si cina, ne-am plimbat prin parcuri chiar daca era frig sau ploua, am facut cafea dimineata si, ascuns sub patura, i-am studiat cutele de pe frunte atunci cand invata pentru examen.




Am avut locul nostru mic, pe care am vrea sa-l avem mereu. Doar noi doi, despartiti de o fereastra (cu un semi-balcon) de forfota, praful, claxoanele si maruntaiele bucurestilor.

Pasarile ne-au spus povesti si ne-au urat de bine, veveritele ne-au urmarit indeaproape sa le hranim cu fericire.
































Ştefan

No comments:

Post a Comment