Tuesday, February 3, 2009

ploaie şi soare.

ploaie şi soare.
şi picături şi fire şi sânge şi ace şi perne şi palme şi fum şi ţipăt.
mi-e pielea udă de tine şi vocea stinsă de fruntea ta dantelată cu lumină.
mi-e gândul înnodat cu tristeţea norilor când scot ploaia din pântece.
mi-e cântecul sânge scurs sub timpanul tău. mă ustură tălpile de asprimea
coşmarului tău întunecat. mi-e suflul păcat ce-ţi străpunge palmele.
caldă mi-e şira spinării încâlcită prin degetele tale. mi-e albă dorinţa
chipului tău stropit de spasmele cearşafurilor.
mi-e trupul înceţoşat de fumul ciobit de buzele tale. mi-e alunecarea
zgâriată de respirarile tale.
adormirea zace-n pulsul meu înnebunit de-o îmbrăţişare. mi-e pieptul
pictat de bătaia inimii tale. mi-e visul întrupat în tine, îmi vezi genele
unindu-se pe geamuri aburite. mi-s ochii un şevalet pe care se uneşte portocaliul
umerilor tăi cu monocromul norilor prizonieri între patru pereţi.
mi-e silaba omnivoră de şoapte şi piele şi unghii şi gene şi apă vie scursă
din iarbă spre cer. mi-e naşterea prinsă de încheietura mâinii tale, o mai
zgudui din când în când, te sperii de tunete. degetele tale se transformă
în ace, îmi zgârii spatele şi-mi cresc aripi. mi-s buzele coagulate în trupul tău.
mi-e moartea o ultimă notă pe portativul tău.





de dragul acelei zile.




Ioana.

No comments:

Post a Comment