Wednesday, December 9, 2009

ain't gonna lose you.







noi nu vrem sa crestem mari niciodata. noua ne place turta dulce in forme de buburuza, om de zapada sau bradut, ne cumparam ciubucuri dulci si acadele mari, cu vartejuri de culoare. noi nu ne grabim cand mergem pe strada. dar tot noi nu ne sincronizam niciodata viteza pasilor (ne sincronizam, in schimb, bataile inimii).
noi fumam mult si ragusim repede. ne vedem mai des ca inainte si atunci cand nu ne vedem, ne e dor unul de altul. nu ne luam aproape niciodata bilete de autobuz, dar nu ne-au prins niciodata controlorii. poate pentru ca eram impreuna.
ne place sa mergem la cinema, dar adormim repede cand ne uitam la filme in pat (recunosc, eu prima). noi ascultam deja cantece de craciun. cu hipopotami.
cand se lasa frig, seara, ne incalzim mainile unul in buzunarul celuilalt. noi ne trezim greu si doar dupa ce suna, consecutiv, alarmele la telefoane. adormim usor si ne odihnim doar unul in bratele celuilalt. cel mai mult ne place sa ne atingem picioarele in somn, sa ne strangem mainile si sa impartim perna ingusta.
noi ne daruim lucruri mici si fara ocazii speciale. ne spunem ca ne iubim mai des ca niciodata si am pierdut amandoi pariul cum ca ne vom plictisi unul de celalalt.
noi lipim biletele roz (cand celalalt inca doarme), cu declaratii timide ornate cu floricele si inimioare, pe ochelarii din baie, pe birou sau pe ciocolatele primite.
ne intelegem mai bine ca oricand si credem ca suntem pe drumul cel bun si ca am trecut de un nou test: o distanta de la 365 de kilometri la 3 statii de metrou.
si ne mai si certam din cand in cand, atunci cand ne piscam prea tare sau ne tragem de par sau ne muscam de ochi (din greseala) sau pe care film sa-l vedem.
eu n-as vrea sa se termine povestea asta niciodata. si sa incep cu "noi" fiecare fraza frumoasa, scrisoare, poveste, amintire din urmatorii 198 de ani ai vietii mele.
ti-am zis ca vreau sa ma trezesc langa tine in fiecare dimineata?


Ioana.



1 comment:

  1. "noi" adica voi,sunteti niste scumpi...si emanati o frumusete molipsitoare.v-am zarit anu-l asta-n vama...fericirea e cu voi,oriunde.happy littel christmas!

    ReplyDelete