Friday, July 3, 2009

Romania the land of choice

Veniti sa va minunati! Este ca o calatorie in trecut, in vremuri post-medievale. Va veti simti minunat, promit.

Este tara in care nu ai nevoie de ceas desteptator (cel putin eu n-am), pentru ca in fiecare zi, la ora 8 dimineata, trec prin fata blocului meu niste tigani care te indeamna la ecologie prin sloganul "Fiare vechi, fiare vechi luam...". Si daca nu te trezesti, nu-i nicio problema, ei mai trec pe strada la ora 9, indemnand la salvarea planetei de fiarele vechi.

Este tara in care unii oameni au masini mai scumpe decat apartamentele in care locuiesc.
Este tara in care toata lumea isi cumpara SUV-uri pentru ca "e multe gropi".

Este tara in care baietii de cartier n-au nicio mustrare de constiinta atunci cand isi aprind o tigara in tramvai, la ora de varf.

Este tara in care gasesti prostituate in centrul orasului (la Piata Romana, in fata la mec).

Este tara in care prim-ministrul Boc le ureaza Americanilor prezenti la ambasada SUA "Heapi Bărzdei tu iu" cu ocazia zilei de 4 iulie.

Este tara care a trimis in Parlamentul European, o fatuca si-un cioban certati cu gramatica.

Este tara in care mi-au furat bicicleta de pe scara blocului, ziua-n amiaza mare. N-au avut ai mei bani sa-mi cumpere masina, sau sa ma sprijine financiar sa-mi cumpar sau sa inchiriez, macar, un apartament. Nici pentru bicicleta n-au avut sa ma ajute. M-am imprumutat atunci de la un coleg de servici.

O bicicleta am avut. Si pe aia mi-au furat-o.

Veniti oameni buni in Romania dă leand ăf cios.


Ştefan

2 comments:

  1. mai incerc o data :) am dat un comment mai demult in care te intrebam dc stii ceva de melodia cu pescarusii, daca se poate gasi in format mp3 sau orice format electronic. stiu ca exista o data o caseta, dar persoana care mi-a zis de ea n-o gaseste. as fi recunoscatoare dc ma poti ajuta.

    multumesc anticipat.
    o seara placuta
    Raluca Turcu

    ReplyDelete
  2. incerc sa dau de ea. nu o am .mp3 si nici pe caseta. am auzit-o cantata de un prieten acum multi ani si mi-a ramas doar versul asta in minte.

    daca dau de ea o postez pe blog.

    :)

    ReplyDelete