Thursday, December 20, 2007

Biblioteca

Intr-un coltisor al mansardei la care visam amandoi va fi o mica biblioteca cu fotoliu, scrumiera, cani de cafea si miros de scortisoara. De-as putea desena... ah!

Am fost la vanatoare de carti (si) azi. Si mi-am petrecut mai bine de doua ore cautand cateva carti interesante. Am facut o selectie si am cumparat cateva.

Achizitii recente:

Jean-Pierre Dupuy - TSUNAMI scurta metafizica a catastrofelor
(editura - Biblioteca pentru politica)
Motiv: Lectura obligatorie pentru facultate / Examen Filosofie

Petre Tutea - 322 de vorbe memorabile
(editura - Humanitas)
Motiv: Lectura obligatorie pentru facultate / Examen Filosofie

Mihai Gainusa - Fara cap si fara coada
(editura - Colectia rasul lumii)
Motiv: Lectura suplimentara /Amuzament

Grigore Bajenaru - Buna dimineata baieti
(editura - Editura Didactica si Pedagogica)

Motiv: Lectura suplimentara / continuarea romanului Cismigiu et Comp.


Ştefan

No comments:

Post a Comment