Monday, July 26, 2010

Never have you dog stuffed


Alan Alda
(Alphonso Joseph D'Abruzzo)


Alan Alda a fost unul din actorii mei preferati inca din copilarie. Tin minte serile in care ma uitam cu parintii mei la M*A*S*H. Se dadea la ProTV din cate imi amintesc, imediat dupa Familia Bundy (care mi se parea un sitcom destul de... simplu). Mai tarziu, odata cu aparitia internetului, am devorat serialul despre doctori si asistente in timpul razboiului din Korea de la cap la coada de cateva ori. Urmarindu-l pe Hawkeye Pierce atata timp, credeam ca am ajuns sa-l cunosc si ca viata personajului, filosofia lui de viata (desi imaginara) mi se pareau de neintrecut.

Am crezut asta despre Alan-Hawkeye pana recent, cand printr-o conincidenta fericita, la un targ de carte pe faleza Vamii, ochii mi-au cazut pe coperta unei carti scrise de insusi Alan Alda: "Never have you dog stuffed" - Biografie. Nu m-am putut abtine, desi pretul a fost destul de mare, am luat cartea. "Am vazut ca te-ai uitat la ea si ieri" mi-a zis vanzatorul. "Da, e unul din actorii mei preferati".

Jumatate de carte am citit-o pe plaja in urmatoarele 2 zile. Cealalta jumatate mi-a tinut companie in autobuz, in drum spre serviciu sau in metrou. Biografia lui Alan Alda este cu mult peste orice film si orice serial in care l-am vazut. Abia acum pot spune ca stiu cate ceva despre el. Felul in care a reusit sa ii dea viata lui Hawkeye Pierce si sa ma convinga de existenta unui astfel de personaj sta drept dovada a geniului lui Alan Alda.

Acum mi-am luat continuarea biografiei lui (nu ca prima carte n-ar fi fost completa) "Things I Overheard While Talking to Myself" si abia astept sa plec acasa, sa am ce citi in autobuz.

Ştefan

2 comments:

  1. Buna ziua!

    Puteti sa-mi spuneti si mie editura la care a aparut "Things I Overheard While Talking to Myself", va rog?
    "Never have you dog stuffed" mi-a placut si mie tare mult si as vrea sa citesc si continuarea.

    Va multumesc!

    Livia

    ReplyDelete
  2. Cartile le poti comanda de pe Amazon.co.uk, majoritatea titlurilor se pot livra in Romania. Ajung la posta si te duci sa le ridici. Preturile sunt acceptabile.

    http://www.amazon.co.uk/Things-Overheard-While-Talking-Myself/dp/0091921023/ref=sr_1_5?s=books&ie=UTF8&qid=1318924495&sr=1-5

    si

    http://www.amazon.co.uk/Never-Have-Your-Dog-Stuffed/dp/0091796520/ref=sr_1_7?s=books&ie=UTF8&qid=1318924495&sr=1-7

    In UK au aparut la editura Hutchinson, la noi nu stiu...

    ReplyDelete