Tuesday, February 9, 2010

avem si noi patru anisori.

au trecut patru ani si nici nu i-am simtit. s-au furisat asa, pe langa noi. eu spun ca-i un lucru bun sa nu simti cum trece timpul, asta inseamna ca il petreci frumos si iti doresti sa tragi cu dintii de fiecare minut, sa tot dureze... ma simt acum ca o cutie imeeensa in care s-au ingramadit toate amintirile in doi.
iti multumesc pentru tot ce mi-ai oferit in anii astia incredibili, iti multumesc ca ma faci sa visez dar ma si aduci cu picioarele pe pamant atunci cand trebuie, iti multumesc ca-mi esti si prieten si iubit si amant, iti multumesc ca esti alaturi de mine la orice ora din zi si din noapte, ca-mi treci cu vederea toanele si incerci sa-mi descurci personalitatea complicata, iti multumesc ca razi la glumele mele si nu te superi atunci cand te musc/pisc/trag de par/fac glume pe seama ta, iti multumesc ca-mi insoresti zilele cu zambetul tau si-mi incalzesti noptile cu imbratisarile tale. dar, cel mai mult, iti multumesc pentru lucrurile mici pe care mi le daruiesti, zi de zi (bilete de autobuz, chipsuri, biletele roz lipite pe noptiera, imprumuturi financiare :), masaje aproape profesioniste, lumanarele colorate, amorteala mainii drepte pe care o ai pentru ca dormi in aceeasi pozitie ca sa fii in spatele meu si sa ma protejezi, cartofii prajiti, ciocolata amaruie, spalatul vaselor, tigari, bilete la cinema, manusile tale atunci cand imi ingheata mainile, medicamente, desene animale, melodii frumoase, lectiile de chitara, ascultatul slagarelor cantate de mine atunci cand nu pot dormi, gogosiiiiiiii, poreclele acceptate, raspunsurile prompte la sms-uri din ore tarzii, incurajarile, momentele de naivitate si de stangacie simpatica, alintaturile private :P) si multe multe multe altele, pe care o sa ti le soptesc inainte sa adormim...
mai stii cand mi-ai spus ca simti ca si cum am fi ultimii doi oameni de pe pamant? da, si eu simt asta!




LA MULTI ANI NOUA!



Te iubesc, Ştef!


Ioana

1 comment: