Monday, August 11, 2008

placeri mici.


ma gandeam intr-o noapte la lucrurile mici care ne fac viata frumoasa. printre ele, momentele frumoase, simple dintr-un cuplu, pe care poate nu le observam uneori si le realizam importanta atunci cand incep sa lipseasca sau sa dispara complet.. asa ca am facut o mica lista.

- sa dorm langa el;
- sa-i simt mainile impreunate in jurul meu;

- sa ma stranga tare in brate, sa simt cum imi pocnesc oasele intre degetele lui;

- atunci cand stam intinsi, eu cu capul pe mana lui;
- sa ne jucam cu picioarele;

- cand ne pupam de doua trei ori, foarte repede, apoi ne spunem ca ne iubim;

- momentul trezirii de dimineata, cand ii intorc fata spre mine si il sarut, pe nepregatite;

- cand deschide ochii, tot dimineata, si imi vad reflexia in ei;

- imi place cum scoate sunete de adormit, ca un urs somnoros;

- cand trag de el ca sa se trezeasca;

- cand il gadil si il pisc de burta si incepe sa rada;

- sa ne bem cafeaua si sa fumam o tigara, iar, intre astea doua placeri, sa ne pupam o data;
- sa ma urc peste el si sa ne uitam unul in ochii celuilalt;

- sa stam cu chipurile foarte aproape unul de celalalt;
- sa imi fie cald dar totusi sa nu ma desprind din bratele lui;

- sa il mangai pe fata, pe frunte, sa-i dau firele de par dupa urechi;

- sa ii sarut genele si sa incerc sa le numar;

- sa il privesc cum fumeaza si sa aud cum trage din tigara;
- sa il hranesc eu, cu bomboane;
- sa facem dus impreuna si sa ma uit in oglinda aburita;

- sa simtim oboseala in trup impletita cu placere;

- atunci cand are parul ud si incearca sa si-l prinda;
- sa il pisc de obraji si de nas;
- sa il pup copilareste pe obraz, in timp ce este concentrat asupra unei carti;

- sa ne fie frig si sa stam amandoi sub acelasi prosop;
- sa ne tinem de mana cand intram in mare, sa il stropesc cu apa;
- cand incearca sa ma muste si eu ma zbat;
- cand ma intorc cu spatele la el si imi spune ca nu l-am pupat de 'noapte buna';
- sa-i ating piciorul drept cu piciorul meu stang;
- sa ne tinem de mana, in somn;
- sa ne trezim spre dimineata si sa fumam amandoi, in liniste;
- sa ne privim in intuneric dar sa ne ghicim expresiile;

- cand zambim in acelasi timp;

- cand ne spunem in acelasi timp 'te iubesc'..

(...si asta nu e tot...)


Ioana.




1 comment:

  1. frumoase sentimente, frumoase imagini. frumoase cuvinte!
    mi-ai adus aminte de ce mi-e si mie dor.. :)

    ReplyDelete